هدف این مجموعه ارائه پروژه (فقط متن فارسی), و مقالات سایت های معتبر با ترجمه فارسی برای دانشجویان, محققان, دانش آموزان و پژوهشگران و دسترسی سریع و آسان به مقالات معتبر جهانی است. جهت آشنایی بیشتر با موضوع مقاله, بخشی از چکیده آن ارائه شده است.

محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 4
  • بازدید دیروز : 11
  • بازدید کل : 37405

فلور میکروبی روده و رشد سیستم عصبی مرکزی


فلور میکروبی روده و رشد سیستم عصبی مرکزی

تعداد صفحات:17

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیس بیوزیس روده با چند وضعیت بالینی مرتبط با آن همراه است, از جمله تغییرات ساختار و توسعه عملکرد سیستم عصبی مرکزی (CNS). این مقاله به بررسی جنبه های روابط میان فلور میکروبی روده وCNS در طول رشد آن می پردازد.

هم باکتری های پروبیوتیک و هم پری بیوتیک, با توجه به گونه های میکروبی یا الیگوساکارید هایی که ارائه می شوند می توانند تاثیرات مختلفی برCNSداشته باشند. در انسان ها, خصوصا در کودکان, ممکن است چندین فاکتور در تغییر شرایط فلور میکروبی روده, مهم باشند؛ متاسفانه, بسیاری از این فاکتور ها به طور همزمان عمل می کنند. تلاش های بسیاری لازم است تا آرایش رفتار های پیچیده ای که تحت تاثیر فلور میکروبی روده قرار دارند در سطح CNS و مکانیسم های درگیر آن, به طور کامل تعریف شود......


مبلغ قابل پرداخت 37,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 609

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما