هدف این مجموعه ارائه پروژه (فقط متن فارسی), و مقالات سایت های معتبر با ترجمه فارسی برای دانشجویان, محققان, دانش آموزان و پژوهشگران و دسترسی سریع و آسان به مقالات معتبر جهانی است. جهت آشنایی بیشتر با موضوع مقاله, بخشی از چکیده آن ارائه شده است.

محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 7
  • بازدید دیروز : 17
  • بازدید کل : 36834

کوروم سنسینگ میکروبی: ابزار یا هدفی برای درمان های ضد میکروبی؟


کوروم سنسینگ میکروبی: ابزار یا هدفی برای درمان های ضد میکروبی؟

تعداد صفحات:25

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ارتباطات درون سلولی با کمک سیگنال های شیمیایی آزاد شده زمانی که تراکم سلولی به غلظت بحرانی می رسد, برای بیش از 30 سال تحت عنوان کوروم سنسینگ مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت. در اصل در باکتری های گرم منفی کشف شده, اما سیستم کوروم سنسینگ به صورت گسترده ای بر روی باکتری های گرم مثبت و قارچ های دو جنسی نیز مطالعه شده است. ارتباط جوامع میکروبی از طریق کوروم سنسینگ سیگنال های شیمیایی برای نظارت بر محیط پیرامون, و تغییر بیان ژنتیکی و به دست آوردن منافع بیش از رقبایشان صورت می گیرد. این سیگنال ها از آسیل هوموسرین لاکتون, تا پپتید های اصلاح نشده یا کمتر اصلاح شده, و مولکول های بوتیرو لاکتان متفاوتند. دامنه این بررسی بدست آوردن بینشی در مورد برخی از سیستم های سنسینگ که اکنون شناخته شده و کشف نقش آنها در فیزیولوژی میکروبی و گسترش بیماریزایی است. توجه خاصی به سیگنال دهی مولکول های درگیر در فرایندهای واسطه کوروم سنسینگ و ظرفیت نشان داده شده توسط برخی از انالوگ های طبیعی و مصنوعی در درمان عفونت های ایجاد شده با کوروم سنسینگ معطوف خواهد شد......


مبلغ قابل پرداخت 64,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 409

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما