هدف این مجموعه ارائه پروژه (فقط متن فارسی), و مقالات سایت های معتبر با ترجمه فارسی برای دانشجویان, محققان, دانش آموزان و پژوهشگران و دسترسی سریع و آسان به مقالات معتبر جهانی است. جهت آشنایی بیشتر با موضوع مقاله, بخشی از چکیده آن ارائه شده است.

محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 7
  • بازدید کل : 36818

ورزش برای افراد با بیماری قلبی- عروقی- (فقط متن فارسی)


ورزش برای افراد با بیماری قلبی- عروقی- (فقط متن فارسی)

تعداد صفحات: 91

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بر اساس آمار جامعه قلب امریکا (AHA)، نزدیک به 871000 امریکایی از بیماری قلبی – عروقی(CVD) در 2004 مردند. رقمی که 36٪ از تمام مرگ ها در طول یکسال را شامل می شود. این مورد هر دو جنس را تحت تاثیر قرار می دهد و هیچ تبعیضی بر اساس نژاد یا قومیت قایل نمی شود. این باعث می شود امروزه CVD به عنوان یک قاتل در امریکا باشد. بعلاوه، به ادعای بسیاری از افراد، CVD ضمنا یک دلیل از کار افتادگی در ایالات متحده بر طبق اطلاعاتی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری هاست. رویهمرفته، 300 بیلیون دلار سالانه در مراکز مراقبت سلامت مرتبط با CVD برای تجویز دارو و زمان کاری از دست رفته هزینه می شود. بدیهی است که پیشگیری نه تنها این هزینه مالی عمومی را تحت کنترل در می آورد، بلکه ناخوشی و مرگ و میر وابسته به این بیماری را نیز کاهش می دهد.

CVD به شرایط مختلفی مرتبط است که از زوال قلب و عروق خونی ایجاد می شود. مثلا شامل بیماری سرخرگ کرونر، آرتریو اسکلروزیس، آترواسکلروزیسة بیماری دریچه قلب، آریتمی، فشار خون بالا، بیماری سرخرگ پری فرال (PAD)، و بیماری قلبی مادرزادی. بیماری عروق کرونر، که به عنوان بیماری قلب کرونر نیز شناخته می شود، مسئول بیشترین تعداد مرگ و میر است. این بخش برخی از اشکال CVD را بررسی نموده و پیشنهاداتی برای کاهش خطر ارائه می دهد....


مبلغ قابل پرداخت 95,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 453

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما