هدف این مجموعه ارائه پروژه (فقط متن فارسی), و مقالات سایت های معتبر با ترجمه فارسی برای دانشجویان, محققان, دانش آموزان و پژوهشگران و دسترسی سریع و آسان به مقالات معتبر جهانی است. جهت آشنایی بیشتر با موضوع مقاله, بخشی از چکیده آن ارائه شده است.

محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 41
  • بازدید دیروز : 15
  • بازدید کل : 37490

کروموزوم پروکاریوتی بی ثبات (فقط متن فارسی)


کروموزوم پروکاریوتی بی ثبات (فقط متن فارسی)

تعداد صفحات: 18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتخاب تکاملی برای حفظ ، تکرار و رونویسی و بیان بهینه ژنوم باید تشکیلات کرموزومی مشابهی را در هر نوع از سلول ها ایجاد نماید. با این حال، تشکیلات کروموزومی به طور شگفت انگیزی بین یوکاریوت ها و پروکاریوت ها، متفاوت است. تطابق و همسازی مواد ژنتیکی هسته در مقابل سیتوپلاسم ، برای حالات یوکاریوتی و پروکاریوتی متمایز از تکامل ژنوم محاسبه شده، اما تنزل کوتاهی از توضیح تفاوت های موجود در تشکیلات کروموزومی، دارد. من پیشنهاد می کنم که دو راه و مسیر مجزا برای سازماندهی کروموزوم ها وجود دارد که بوسیله تفاوت بین چرخه کروموزومی متوالی سراسری یوکاریوت ها و چرخه کروموزومی موضعی همزمان پروکاریوت ها، هدایت می شود. به طور خاص، تفکیک کروموزوم پیش رونده در پروکاریوت ها نیازمند یک تکرار واحد در هر کروموزوم است در حالی که در کروموزوم های بی ثبات، ویژگی های این کروموزوم های پروکاریوتی می تواند به عنوان جبران این محدودیت شدید، مشاهده و دیده شود......


مبلغ قابل پرداخت 53,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ تیر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 495

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما