هدف این مجموعه ارائه پروژه (فقط متن فارسی), و مقالات سایت های معتبر با ترجمه فارسی برای دانشجویان, محققان, دانش آموزان و پژوهشگران و دسترسی سریع و آسان به مقالات معتبر جهانی است. جهت آشنایی بیشتر با موضوع مقاله, بخشی از چکیده آن ارائه شده است.

محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 22
  • بازدید دیروز : 15
  • بازدید کل : 37471

تولید جهانی و مدیریت زنجیره تامین- (فقط متن فارسی)


تولید جهانی و مدیریت زنجیره تامین- (فقط متن فارسی)

تعداد صفحات: 52

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اپل: بهترین زنجیره تامین در جهان؟

پیشگفتار

برای شش سال متوالی, اپل در رتبه بندی "25 تا از برترین دارندگان زنجیره تامین جهانی گارتنر" به عنوان دارنده بهترین زنجیره تامین در سراسر جهان شناخته شده است. تمجید های متعددی نیز در مورد استراتژی, عملکرد و نتایج زنجیره تامین اپل صورت گرفته است. برای مثال, زنجیره تامین اپل "بهترین نقش رهبری را در استفاده از اصول تقاضا محور برای مدیریت نتایج تجاری ایفا نموده است". "اپل تسلط و حکمفرمایی دارد زیرا به طور مداوم برتری عملیاتی و ابتکاری را به موجب می شود که برخی از رقابتی ترین بازار های جهان را در بر دارد". در واقع, اپل, بخش زیادی از اعتبار خود در بخش زنجیره تامین را به دلیل توانایی در ایجاد ظرفیت ها, هم در بخش نرم افزاری و هم در بخش سخت افزاری به دست آورده است, در حالیکه به شکل نوآورانه ای در حال کمک به بازتعریف بازار لوازم الکترونیکی مصرفی نیز هست (مانند آیفون, آیپد, آیپاد, مک).

اپل, دومین شرکت بزرگ فناوری اطلاعات جهان بر اساس درآمد, پس از سامسونگ و سومین تولید کننده بزرگ تلفن های موبایل پس از سامسونگ و نوکیا است. در گزارش "بهترین برند های جهانی" اینتربرند, اپل اکنون ارزشمند ترین برند در جهان است. این برند از کوکا کولا پیشی گرفته است و جایگاه یک (اول) کوکولا را پس از 13 سال از آن خود نموده است.تخمین زده می شود که ارزش برند اپل بیش از 98 میلیارد دلار امریکا باشد. "برندهای اندکی به راحتی قادر به انجام این کار هستند, به همین دلیل است که اپل دارای انبوهی از طرفداران ستایشگر است". این "طرفداران" یا مشتریان برنامه های کاربردی برای گجت های الکترونیک اپل را بیش از 50 میلیارد بار دانلود نموده اند.....


مبلغ قابل پرداخت 64,100 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 469

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما