هدف این مجموعه ارائه پروژه (فقط متن فارسی), و مقالات سایت های معتبر با ترجمه فارسی برای دانشجویان, محققان, دانش آموزان و پژوهشگران و دسترسی سریع و آسان به مقالات معتبر جهانی است. جهت آشنایی بیشتر با موضوع مقاله, بخشی از چکیده آن ارائه شده است.

محل لوگو

پیوند ها

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 18
  • بازدید دیروز : 15
  • بازدید کل : 37467

پارادوکس ها در تغییرات سازمانی: نقش حیاتی معنابخشی مدیران


پارادوکس ها در تغییرات سازمانی: نقش حیاتی معنابخشی مدیران

مقاله سال 2018

تعداد صفحات فارسی : 18

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چکیده:

در تغییرات سازمانی, هم رهبران و هم کارکنان, تنش های متناقضی را تجربه می کنند, که اغلب به آن به شکل دفاعی واکنش نشان می دهند. بنابراین, دیدگاه های متناقض, برای درک واکنش های افراد به تغییر, ارزشمند است. در حالیکه مباحث غنی در مقالات و متون در مورد اهمیت معناسازی رهبران و مدیریت پارادوکس ها در تغییرات سازمانی وجود دارد, چشم انداز کارکنان و علی الخصوص تاثیر رهبران بر معناسازی کارکنان در مورد پارادوکس ها, تا حد زیادی نادیده گرفته شده است. برای پر کردن این شکاف, مدل مفهومی ارائه شده است که بر اساس تئوری مدیریت مبهم, بر نقش ارزیابی های منصفانه کارکنان با توجه به تقاضاهای متناقض, تاکید می کند. معنابخشی رهبران برای کارکنان در مورد پارادوکس ها, که بر اساس فرایند های معناسازی آنها و تحریک کارکنان به مشارکت در معناسازی متناقض است, به عنوان شرایط مرزی حیاتی برای ارزیابی های منصفانه کارکنان و واکنش های متعاقب آنها به تنش های متناقض, نشان داده شده است. بنابراین, این مدل, پارادوکس و متون معنا بخشی- معنا سازی برای تنش های متناقض در تغییرات سازمانی را ترکیب می کند. با انجام ایت کار, این مدل ماهیت متناقض تغییر سازمانی را تصدیق نموده و تمرکز خاص و جدیدی بر نحوه تاثیر مثبت بر واکنش های فردی به تغییر ارائه می دهد. گزاره های قابل قبول, مسیر تحقیقات آتی را نشان می دهد.

کلیدواژه: تغییرات سازمانی؛ پارادوکس؛ معنا سازی؛ معنا بخشی؛ رهبری؛ برداشت منصفانه

 

 


مبلغ قابل پرداخت 107,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 271

برچسب های مهم

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما