تعداد صفحات: 13
چکیده- مدل های کسب و کار بر اساس فضا یا محیط طراحی شان شکل گرفته اند, و برای پیاده سازی طراحی می شوند. تغییرات سریع اقتصادی, تکنولوژیک, سیاسی, مقررات و محیط خارجی بازار, به شدت منطق کسب و کار را تحت تاثیر قرار می دهد. این امر علی الخصوص در مورد شرکت های اجتماعی که وظیفه اصلی آنها تغییر و دگرگون نمودن محیط شان است صدق می کند, بنابراین, منطق کل کسب و کار آنها, حول محور تبادل میان شرکت و محیط می گردد. این در حالی است که, زمینه ای که یک کسب و کار اجتماعی در آن عمل می کند, در همان زمان بر آن محدودیت هایی در زمینه طراحی های مختلف کسب و کار اعمال می شود, و فرصت طراحی های جدیدی را ایجاد می کند.....
مبلغ قابل پرداخت 42,900 تومان
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا