تعداد صفحات:66 صفحه
این اثر به بررسی چگونگی کاربرد استراتژیک فیس بوک برای پیشرفت بازار های منطقه ای و بهبود معیار های فعلی برای تعامل با کاربران سازمان های مدیریت هدف منطقه ای ایتالیا (DMOs) می پردازد. تجزیه و تحلیل داده ها از صفحات فیس بوک DMOs ناحیه ای, همراه با انجام مصاحبه های نیمه ساختاری با مدیران DMOs , فاکتور های موثر در سطح برجسته فعالیت های اجتماعی را آشکار می کند. این یافته ها نشان می دهد که فیس بوک به طور تاکتیکی و استراتژیک روش های متنوع و قابل توجهی را در سراسر DMOs منطقه ای ایتالیا به کار می برد. محتوای بصری, (یعنی عکس) و پست های نسبتا طولانی اثر مثبت قابل توجه-معنی داری بر تعاملات فیس بوکی DMOs دارد. در حالیکه پست های با تکرار بالا و در اولین ساعات روز (صبح) تاثیر منفی بر این تعامل دارند. آخرین مطالعه نشان می دهد که اغلب DMOs منطقه ای (به جز ترنیتو, توسکانی و سیسیل) فیسبوک را با رویکردی از بالا به پایین استقرار نموده اند که به کاربران خود جوش اندک خود اجازه تولید محتوا (UGC) را می دهد.....
مبلغ قابل پرداخت 80,200 تومان
برچسب های مهم
اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.
ایجاد وب سایت یا